Royal Caribbean Cruises – Icon of the Seas
Lollo & Bernie Club – Ving
Yessiland – First Camp
Vallestigen & Djurens gym – SkiStar
Solens land – Ving
Valleappen året runt – SkiStar
Paramos – Westfield Mall of Scandinavia
Planetlabbet – Westfield Mall of Scandinavia
Valle – SkiStar
Nacka-Nallens Blåbärsskog – Nacka Forum
Lansering av nya Täby-Katten – Westfield Täby Centrum
YESSI STUGOR – FIRST CAMP
YESSIS SAGOBOK – FIRST CAMP
Les Miniverts – Westfield Carré-Sénart, Paris
BILLIE – LIVAT/ERIKSLUND KÖPCENTRUM
Billie event – Livat/Erikslund
Valle Kids Club – SkiStar
Yessi – First Camp
Valles Kök – SkiStar
Spinn – Aros Auto
Happy at Sea – Stena Line
Bertil och Önskepärlan – Fisketorvet, Köpenhamn
FLAJT OCH DEN FANTASTISKA FLYGPLATSEN – SWEDAVIA
MEET & GREET MED FLAJT – SWEDAVIA
För skolan – Sjöräddningssällskapet
Nacka-Nallens värld – Nacka Forum
Nacka-Nallens Event – Nacka Forum
EVENT MED TÄBY-KATTEN – WESTFIELD TÄBY CENTRUM
TÄBY-KATTENS VÄRLD – Westfield TÄBY CENTRUM
Nacka-Nallens Lekplats – Nacka Forum
The Hangout – TUI
Träna med Valle – SkiStar
Valles sagoböcker – SkiStar
Happy at Sea
Med målet att bli barnfamiljens förstaval identifierade Stena Line behovet av en ny strategi. Strategin skulle också representera Stena Lines varumärke och kärnvärden enligt den nya varumärkesplattformen. I samarbete med Stena Line utvecklade True Stories ett varumärkesunikt barnkoncept, Happy at Sea. Med karaktären Happy som budbärare tar konceptet fasta på Stena Lines arbete med hållbarhetsfrågor och är en central del av strategin att skapa en reseupplevelse olik alla andra. Konceptet har utvecklats i steg där fokusgrupper och barns synpunkter har varit viktiga framgångsfaktorer. Happy at Sea upplevs ombord i bl.a. shower, aktiviteter, lekmiljöer och produkter. Det är också en viktig del i Stena Lines övriga marknadskommunikation för att locka resande. Konceptet har implementerats på åtta olika marknader och på fler än 20 fartyg över hela Europa.