Billie event – Livat/Erikslund
BILLIE – LIVAT/ERIKSLUND KÖPCENTRUM
Valle Kids Club – SkiStar
Valle – SkiStar
Yessi – First Camp
TÄBY-KATTENS VÄRLD, TÄBY CENTRUM
EVENT MED TÄBY-KATTEN
Happy at Sea – Stena Line
SWEDAVIA MEET & GREET MED FLAJT
SWEDAVIA, FLAJT OCH DEN FANTASTISKA FLYGPLATSEN
För skolan – Sjöräddningssällskapet
Bertil och Önskepärlan – Fisketorvet, Köpenhamn
Les Miniverts – Westfield Carré-Sénart, Paris
NackaNallens värld – Nacka Forum
NackaNallens Event – Nacka Forum
NackaNallens Lekplats – Nacka Forum
NackaNallens Blåbärsskog – Nacka Forum
The Hangout – TUI
Planet labbet – Westfield Mall of Scandinavia
Paramos – Westfield Mall of Scandinavia
Träna med Valle – SkiStar
Valles sagoböcker – SkiStar
Happy at Sea
Med målet att bli barnfamiljens förstaval identifierade Stena Line behovet av en ny strategi. Strategin skulle också representera Stena Lines varumärke och kärnvärden enligt den nya varumärkesplattformen. I samarbete med Stena Line utvecklade True Stories ett varumärkesunikt barnkoncept, Happy at Sea. Med karaktären Happy som budbärare tar konceptet fasta på Stena Lines arbete med hållbarhetsfrågor och är en central del av strategin att skapa en reseupplevelse olik alla andra. Konceptet har utvecklats i steg där fokusgrupper och barns synpunkter har varit viktiga framgångsfaktorer. Happy at Sea upplevs ombord i bl.a. shower, aktiviteter, lekmiljöer och produkter. Det är också en viktig del i Stena Lines övriga marknadskommunikation för att locka resande. Konceptet har implementerats på åtta olika marknader och på fler än 20 fartyg över hela Europa.